Minikmucizelere __mom1 ay ne acaba cok merak ettim 3 kisi kiz dedi 4 kisi erkek ama ikisi emin degilim dedi o zaman kiz mi acaba ya ay da bi ay sonra ogrenecegim cok heycanli😅
Holamerf Minikmucizelere kız bencee benim ultrason fotoma bakıp yorum yaptılar erkek dediler hep ama demek ki tutmuyor hep kız çıktıı
Minikmucizelere Zehross03 yaa 4 kiz 4 erkek denildi ama erkegin ikisi emin degilim dedi kiz galiba cok heycanli ya bi ay nasil gececek😅siz nasil anliyosunuz peki
Zehross03 Minikmucizelere ben kafa yapısı yuvarlak gibi ordan tahmin yürüttüm hayırlısı olsun inşallah 🌼
Minikmucizelere Holamerf hayırlısı olsun inşallah esit sayilar yarısı kiz dedi yarisi erkek cok merak ettim bi ay sonra bakalim ne cikacak😅
Holamerf Papatya22 ben öyle anladığım için demiyorum da sadece 6. His olarak erkek bebiş hissettim ❤️
dolunayes Minikmucizelere kiz bu yuksek ihtimal oranlara bakim Esinle dogum tarihlerinizi Son adet tarihi İlk beta rakami yaz bakim canim net bi
Minikmucizelere dolunayes esim dogum tarihi normalde 26.11.1996 ama kimlikte 01.01.1997 Benimki 01.10.2001 Son adet tarihi 25 nisandi 30 nisan yapti doktor gec dollenmis biraz dedi Ilk betam 679 cikmisti Peki siz nasil bakiyorsunuz🙂
Papatya22 dolunayes bizede bakabilir misiniz https://photos.app.goo.gl/6zUf1EkMCXuy5H9a6