Brisii Kızlar yarın 40 haftalık olucam doktorda pazartesi günü gel demişti ama vucut temızlıgını ne zaman yapmalıyım ya hemen cıkıyor bırde jılet cok kötü suan tüylerimde kısacık neyle alabılırım doguma bu sekılde gıdemem :(
Bennomuyum Gilette venüs kullanıyorum ben diğer jiletlere göre hem daha geç cıkıyor hemde pamuk gibi oluyor jiletlediğimde bilmiyorum ben daha öncesinde lazere gitmiştim ondan kaynaklı da az cıkıyor olabilir ama eşimdede aynı etkiyi gösterdi geç cıkıyor diyor