Aselkus 18 haftalik hamileyim bazen karnim cok sis oluyor 3 4 gundurde hic hamile degilmisim gibi o sislik tamamwn gitti allah korusun kalbi falan durmus olsa belirtiler ne olur karin sismesi dururmu acaba
Ozge56 Aselkus o haftalarda gaz olabilir. Böyle şeyleri neden düşünüyorsun kalbi zaten dursa bir belirti asla olmaz muanede belli olur. Kendi piskolojini bozuyorsun canım.