AmineSH doktoruna bağlı bazı doktorlar normal doğumu desteklemiyor serklaj ile örneğin benim doktorum. Rahim ağzı yetmezliği olan bir rahime normal doğum neden yaptırayım ilerideki hamileliklerinde daha çok riske atma ihtimalini göze alamam o yüzden sezaryen yapıyorum ben dedi ve ameliyat esnasında alındı dikişler ve sanırım senin doktorun da sezaryen olarak düşünüyor doğumunu.
Tabi benim nörolojik bir rahatsızlıktan dolayı yine normal doğum yasaktı o ayrı bir olay tabi