TubaAdgzelzaslan çok ayakta kalıp çok yorulduysan olmuştur. Benim de başıma geldi bir gün annemle erişte yaptık baya yoruldum sonraki gün sabah sağlık ocağında aşım vardı ebe bebek aşağıda çok mu ayakta kaldın ddi eve gittim birkaç damla kanamam olmuştu hemen doktora gittik o da alttan muayene etti uzan dinlen bol su iç herhangi bişey olursa da gel demişti. Çok ayakta kalmamak gerek