oguzkagan_ beyza6078 Ben Excursion modelini aldım. Bebeğim henüz doğmadı ama odada kurulu. Çok beğenerek aldım.
Yigit_Yagiz_Moms beyza6078 bende illuision modeli var en büyük boya sahip iki katlı alt açma bölümüde var ben çok memnun kaldım oğlum 3 yaşına kadar yattı
oguzkagan_ beyza6078 Evet. Ana kucağı ve alt açma matı olan. Ana kucağı titreşimli ve yatış şekli ayarlanabiliyor. Ayrıca yatakta titreşimi, ışığı, müziği ve doğa sesleri bulunuyor.
oguzkagan_ Bebisannneessi Ayy çok pardon uyku sersemi arabadan bahsetmişim 😁 Park yatak kaç aydır açık duruyor. Kumaş kalitesi vs çok güzel. Alınabilecek en güzel park yatak sanırım. Bence bir şansı hak eder diyor. Kusura bakmayın tekrardan 😁
Bebisannneessi oguzkagan_ sorun değil bebek arabasini da joie almayı düşünüyorum iyi oldu söylediğiniz, teşekkür ederim 🥰