noble1 ben de ovülasyon testiyle hamile kaldım. Renk gördüğüm her gün denedik sonra renk silindiğinde bıraktık bekledik ve sonuç pozitifti. Şimdi 39 haftalık hamileyim. İnşallah size de nasip olur. Ama olmazsa da canınızı sıkmayın bir sonraki ay tekrar deneyin eğer şimdiye kadar denemeden beklediyseniz olmayabilir. Bana doktor renklenmeye başladığı an itibariyle günaşırı ilişkiye girmemi söylemişti çünkü tek günle olmayabilir. Bir sonraki ay her gün denersiniz o zaman olma ihtimali daha yüksek olur.