Selcennnn Kızlar 2 gündür hicccc hamile gibi değilim aşırı iyi hissediyorum. Ama hafif mide bulantım var bu zamana kadar hiç olmadı midemde karnimda ve belimde hafif ağrılar oluyor doğum mu yaklaştı acaba 36+6 haftalık hamileyim bu arada
Yazmelegi_ Selcennnn 37+1 deyim benimde 3 gündür bulantim var başladı yani karnım ağrıyor heyecan korku ile bekliyorum ne olduğunu da anlamıyorum
dezgi Selcennnn canım yakınlaşmış evet ama doğum belirtileri daha net oluyor genelde belden kalçaya kuyruk sokumuna yayılan derin sızılar karında kasılmalar gibi muhtemelen biraz daha zamanın var 🌸
Selcennnn dezgi evet onlar da oluyor karnım sertleşiyor o sertleşme olunca belimden kuyruk sokumuna bı ağrı sızı yayiliyor
Selcennnn Yazmelegi_ sağlıcakla kucağıniza alın inşallah ☺️ bizim erken doğum riskimiz vardı bu zamana kadar hep korkuyla geçti maalesef
Yazmelegi_ Selcennnn benimde öyleydi rahim ağzı kısalığı yaşadım o bu derken bu zamanları gördük şükür sağlıkla kavuşalım inşallah