Aysin_Tugrul 27+2 haftalik gebeyim. Bir haftadir uyurken ozellikle sag elimde ve dirsegime kadar uyusma ve agri hissediyorum. Sol tarafa uyuyorum hic bir sekilde saga uyumuyorum ama geceleri artik agridan uyuyamamaya basladim. Sizlerde oldu mu boyle birsey
Sebahat42 Bende 22 haftalıgım aynı sekılde hep gecelerı oluyor resmen aglıyorum agrıdan cok deyısık bı uyusma ve agrı var sankı kemıklerımı kırıyolar gıbı
Emell Aysin_Tugrul bende ondan olmuştu canim. Ama maalesef iğne çok geçici oluyor. Malum b12 vücutta depolaamıyor. Düzenli olarak almak lazım. Dil altı fıstıkları daha gündelik ve düzenli.oneririm