Meleyke123 Zeyzey055 erken doğumda bebeği kümezemi koyuyorlardı? Yani 32haftalık bebekde kümezdümi olmalı?
Zeyzey055 Meleyke123 canim solunum sıkıntısı vardı kilosu da 2 nin altındaydı o yüzden koydular 2 haftada solunumu hallettik 1 hafta da emme refleksi için kaldi sonra cikti kilosu 2 olunca
Meleyke123 Zeyzey055 analdımmm çox teşekkür ederim ceveplandırdığın için🥰 Şu an iyiya o yeterli🌸 Allah sağlıklı büyümeyi nasib etsin canım🙏