NareHaci 23+2 haftalığız. Bebeğim geceleri çok hareketli. Doğunca gece uyumaz her halde diyorum😅 olur mu öyle ya?
Deletedmom_116 NareHaci sen haraketsiz olduğun için haraket eder sallanmaz falan uyumaz . Doğduktan sonrada bı sure aynı düzenle devam ediyolar
Anneliblog22 NareHaci çünkü gün içinde siz yürüdükçe bebek sallaniyor beşik misali uyuyor siz uyanınca duruyor sallanmasi ve uyanıyor 🥰
Baharoloji NareHaci gün içerisinde sizde hareket halinde olduğunuz için salınımdan dolayı çoğunlukla uyur gece rahimde hareketlilik durunca o başlar :)
aslanprenses_ Çünkü sen dinlenmeye geçiyorsun. Bebek saklandığında uyur. Rahat bıraktığında uyanır. Yani uzandığında onu rahat bırakıyorsun anlamına gelir. Gece hareketli olmaları çok normal.
Cincinatti Siz gün içerisinde hareket ettiğiniz zaman aminyon sıvısı hareketlenir ve bu sallanma bebeği uyutur. Dinlenme modunda amniyon sıvısı durulur.
kayra21 Kızımın peşinde koşturmaktan gün içinde doğru düzgün oturamıyorum hareketinde çok farkında değilim gece olunca da bu sefer içerdeki kızımın tepinmeleri bitmiyor çıkmak istercesine sert ve fazla hareketi oluyor 🤣 24+5