Nilgun-95 Kızlar 32. Haftada izne çıktım devletten doğum ücretini doğum olunca mı alıyorum doğum öncesi bir kısmı yatacak mı bilen var mı
Ozlemdemir Nilgun-95 iki parça şeklinde bir doğum zamanı bide doğumdan iki ay sonra olacak şekilde yatıyor.
Seval2468 Nilgun-95 isterseniz 1 kerette isterseniz 4 taksitte alıyorsunuz. İlk taksit doğum yaptıktan 1 hafta sonra yatıyor
Nuraykarabulut Aleyunll calışan anne üç aylık brüt maaşı hesaplanarak alıyor ben kamuda işçiyim doğuma kadar çalışacağım doğum sonrası üç aylık rapor sonrası toplu para yatıyor kızımda öyleydi sistem değişmediyse tabi diğer az olan bütün annelere yatıyor diye biliyorum
Burcu3509 Nilgun-95 her ayın sonunda muhasebeci izle söyleyin aylık şeklinde almak istiyorum derseniz . Aylık şeklinde alabilirsiniz.
Gizemlibirisi Bende doğum izin raporumu verdim iş yerime. Doğumdan sonra parça parça yatacak dediler ama bilmiyorum.baska bir yere başvuru yapmak gerekiyor mu acaba
Aysecan0335 Benim 1.parçası yattı daha yeni 11.300 gibi bişey birde kalan 8 haftalık yatacak ağustos gibi sormak istediğiniz soru varsa yardımcı olabilrm
Aysecan0335 Coynes kalanda 13bin yatacak 30 bini bulmuyor benimki ama daha geç hamile kalanlarınkini bulur 30 bin