Derara Merhabalar regli den bir gün önce test yaptım pozitif çıktı. Bir gün sonra kandan bakıldı hgc91çıktı. Acaba kesmeyi görmeleri için ne zaman gitmem gerekir doktora. Sizlerde ne zaman görüldü🥰
Dynbfofrt Derara iki güne bir iki katı düşünürek 1000i aştığında gideblrsiniz ama şöyle ki gttiğinizde keseyi görüp kesin bir şey söylenmeyecek bence iki hafta sonra gitmelisiniz erken gidip bebek yok dediklerinde insan kafaya takıyor
Derara Pamuk teşekkür ederim 😊ilkinde çok erken gitmiştim görülmemişti.şimdide erken olmasın diye. Cumaya randevu aldım. Ama sanırım gitmeden test yaptırmak ta fayda var
aslanprenses_ Ben test yaptım pozitif çıktı. Hiç kan tahlili filan vermedim. İki hafta sonrasına randevu aldım keseyi de gördüm kalp atışını da duydum sadece sabırlı davranıp dua ettim 😇
Derara aslanprenses_ bende cuma gününe randevu aldım. Ama erken mi emin olamadım. En iyisi sanırım gitmeden önce kan tahlili yaptırmak.