Eylulll_ Merhaba Hanımlar 18 haftalığım dün tetanoz aşısı için sağlık ocağı aradı Unuttum gitmedim haftaya gitsem gecikme olsa sorun olurmu ki ? Ayrıca siz ne zaman tetanoz aşısı oldunuz kaçıncı haftada ? ☺️
Mavisim3457 Eylulll_ Bazen aşı olmayıp kişiyi bekletyiklerini okumuştum buradan. Haftada ertelemeden git o halde. 🥰
SedaKoc Eylulll_ 27-32. Haftalar arası tek doz vurdurmamin yeterli olacağını söyledi doktorum. Bende sanıyorum 30. Haftada falan yaptırmıştım.
Sevvaldogru Merhabalar benim doktorum izin vermemişti 35.-36.haftaya kadar yaptırabiliyorsunuz diye biliyorum doktorunuza sormadıysanız başta ona danışın derim 😍
Eylulll_ Sevvaldogru Aa evet doktorun henüz bilgisi yok Ama. doktora 2 hafta sonra gideceğim Bu sefer bir sorun olur mu ki tetanoz geç olursa..
Sevvaldogru Zeynep0409 merhaba yazıyı şimdi gördüm kusura bakmayın lütfen evet doktorum aşı vurulmama izin vermiyor 🤩
Zeynep0409 @Sevvaldogru estağfurullah 😍 ya bende o aşıyı olmak istemiyorum ama doktorum ne der bilemiyorum .çok fazla yan etkisi olduğunu duydum bebeklere yapılan aşıda keza o şekil