Ginger_ İkinci topuk vermemiz gerekiyor 5. Gün mutlaka verin dedi doktor ama şuan babamın vefatından dolayı başka sehirdeyim ve hiç bir hastane almıyor sağlık ocağına yönlendiriyor pazartesi sağlık ocağımdan versek çok mu geç oluyor kızlar
Cinarsaitinannesi Ginger_ zaten haftasonu girdi araya mecburen pazartesi vereceksiniz ben doğum yaptığım zaman 6. Yada 7. Gün çağırmıştı ebe bi arkadasimda aynı şekilde cuma doğum yaptı diger cuma saglik ocagina gitti bişey olmaz babanıza Allah rahmet eylesin
minikoannesi123 Ginger_ öncelikle başıniz sağ olsun. Benim de doğum yaptığım hastanenin verdiği bilgi karisikligindan kaynaklı doğumdan sonraki 8.gun vermiştim 2. Topuk kanını. sorun olmayacağının bilgisini verdi sağlık ocagi