Edanurusta ben 40+3 oldum doğmuyo dün doktora gittim neden bebeği zorla doğurtturmaya çalışıyorsun dedi ilk gebelikte 42 kadar bile uzar dedi ama ben sabredemiyom sanki herkes doğurdu bi ben kaldım gibiyim hergün doğurucam diyom ama yok bizim oğlan yerini sevdi çıkmak istemiyo sanırım tek duam hayırlısıyla sağlıklı doğuruyumda☺️