Bayan_melek
Kızlar benim plesanta assagida devlete gidiyorum diyelim ki anı dogum oldu dogum başladı diyelim gittim devlete herhangi bi doktor doğuma girdi diyelim beno nerden tanicak nerden bilecek plesanta sorunu olduğunu kafama çok takıyorum her gittiğimde söylüyordum bakıyorlar ama doğumda nasil olacak acaba