Ben son 15 gune herseyi dipkose bitirmek istiyorum ama ,kayinvalidem daha 11 yilda evime gelip bi tas corba yapmis insan degil ,yzakda degil annem kadar yakin oturuyor ama ne varsa annemde var gecen geldi yastiklarimi bosaltip yikadi yerlestirdi yeniden, halilari yika.aya verince, yine annem gelir yardima, iki çocugumda da ne kayinvalide ne gorumceler oyle bi sey görmediğim icin bundada beklentim yok kendim hallederim,kizimda bi hafta kala kapilari boyamistim yine herisimi annemle ben yaparim diye düşünüyorum