tatlibebegim_ 11 temmuzda eşimle ilişki yaşadık bebek istiyoruz tabi sonrasında gün aşırı devam ettik ne zaman hamilelik testi yapayım şuan yapsam çıkar mı adetim düzensiz tahmini 30u gibi olacak
mombarbie_ tatlibebegim_ 11 i yumurtlama gününüzse 10 ila 14 gün sonra erken gebelik testi yaparsanız çıkar ama yumurtlama gününüz olduğundan emin olmanız lazım.
Yazmelegi_ tatlibebegim_ benim adete 2 gün kala erken gebelik testi yaptım ona rağmen çok çok silik çıkmıştı
tatlibebegim_ Yazmelegi_ ya zaten umudum yok ovulasyon testi kullanıyorum yumurtlama yok tek başıma asla yumurtlamıyorum hapla anca
Samiree Erken daha. Ben 1 gün önce yapmıştım hiç bişey çıkmadı adet günü yaptım net 2 çizgiyi gördüm şu an 17+5 haftalık olfuk. Darısı başınıza🫠
tatlibebegim_ mombarbie_ 7 temmuzda rahim filmi çekildim doktor 11 temmuz girebilirsiniz dedi tek başıma asla yumurtlamıyorum anca hapla o yüzden umudum yok
tatlibebegim_ mombarbie_ evet dün yaptım yumurtlama yoktu önceki aylarda kullandım hep yumurtlama görmeden adet oldum