Ben erken almayacağım dedim ama arabası, beşiği, küvet seti, bakım ürünleri, hastane çıkışları zıbınlar, emzik biberon kısacası bir sürü şeyini aldım bile 🤦♀️
Sonra diyorum her şey günden güne zamlanıyor iyiki almışım. Hayırlısıyla doğsun bebişler❤️