Yarendemirr Ben 18. Haftamda randevum var 4 lü test olucam şehir hastanesine gidiyorum memnunum siz kaçıncı haftada oldunuz?
Minikmucizelere Tugbazdmr birisi idrar da aldilar yazmista o da mi var acaba diye sorayim dedim cok teşekkürler 🙂