elvangnc Bir kaç gün sonra tekrarlarsın canım emin değilsin sanırım en güzeli regliyi beklemek benimde yumurtlamadan 11 gün sonra falan cıkmıetı sanırım ilk yaptığım test silikti ama kan 1.20 cıkmıstı 2 gün sonra tekrarladım daha belirgin silikti kaset test bunlar gidip kan verdim 12.58 çıktı