munevveryagcii Merhalar 39 haftalık Gebeyim çocuğumun 2500 kg olduğunu söyledi doktor bir sikinti var mıdır acaba çocukta gelişim geriliği var dedi bu kötü birşey mi acaba
Gunes17 munevveryagcii hayır sıkıntı değil benim yavrum 4 5 hafta gelişim geriliği ile doğdu hamdolsun sağlığıyla yanımda yavrum yanımda 🥰🥰🥰🥰🥰
Mlina munevveryagcii içini ferah tut canım pramatüre doğup bi kaç aya kendini toplayan bebişler var ve bence 2500 çokta az bi kilo değil. Sağlıkla doğup senin sütünle dahada iyi olacaktır💖