Kızlar bebeklerim 35.haftada dogdu 20 gün kuvezde kaldı 2 haftadır yanımdalar çok şükür ama ben önce emzirip sonra mama veriyorum doktorun önerdiği evolvia prematüre mama. Sadece emzirsem sutum yeter mi bilmiyorum emzirdikten sonra hala okadar aç görünüyor ki mecbur yapıyorum mama ama her kafadan ayrı ses çıkıyor bende vermek istemiyorum ama napim bide mamadan galiba kabız oldular bugün birini acile götürdük çıldırmış gibi ağlıyordu karnı hep gaz dolmus sizce napmaliyim🥺