Papatyaaa__ Kızlar merhaba 40 haftamızın dolmasına son 3gün kaldı gelmek istemiyor bebeğim lütfen yapıpta doğumunuzu 2 3 günde başlatan önerilerde bulunun ama yapıp faydasını gördüğünüz🥲suni sancı istemiyorum😬
Papatyaa34 Papatyaaa__ benimde son 5 günüm kaldı gelen giden yok inşallah kendi sancımla doğum yaparım
Mrvsmt2502 Papatyaaa__ 43 e 2 kala doğuran ben 😂 activating labor yapın bol bol bide aksak gebe yürüyüşü 👌
Sinemaknc Papatyaaa__ 40+1 hala bekliyorum yapmadığım şey kalmadı merdiven in çık hergün hurma ye sıcak duş deniz gelmiyor bu bebe 😂
Samiree Komşuda kız vardı sizin gibi kayınvalidesi yere kibrit çöpleri döktü kaz yerişi yaparak topladı kız. Daha sonra bolca hurma yedi,sıcak duş aldı günde 2-3 defa bide merdiven inip çıktı 2 güne doğumu başladı😄
Papatyaaa__ Samiree hurma yürüyüş sıcak duş sık sık yapıyorum onlar işe yaramadı o kaz yürüyüşü kaç kez günde.?
Mrvsmt2502 Papatyaaa__ YouTube da videosu var ama genel olarak alaturka tuvalette oturur gibi yere oturuyorsun dizlerini koltuk altına alıyorsun karnın dışarda kalıyor bu karın kaslarını çalıştırdığı için doğum başlıyormuş sözde. Birde adaçayı ve ananas tüketmek işe yarıyor
Anonim3447 Papatyaaa__ dün doktor elle uyarma yaptı ama bir belirti yok salı yatış yapacaklar önce suni sancı verecekler olmazsa sezeryan
Papatyaaa__ Mrvsmt2502 tamam canım benim çok teşekkür ederim denicem bakcam şimdi gidip💕🌼inşAllah işe yarar
Anonim3447 Papatyaaa__ ay inşallah hem korkuyorum hemde artık insanların ne zaman sorusundan bıkkınlık geldi
Mrvsmt2502 Papatyaaa__ yarıyor işe gerçekten gün içinde de hep alaturka tuvalet kullanın klozet tercih etmeyin. Benim kasılmalarım artıyordu yaptıkça ama rahimin ters olduğu için doğum başlamadı
Papatyaaa__ Sinemaknc hurma sıcak duş bendede işe yaramadı😬şimdi egzersiz yapıyordum ayaklarım ağrıdı😬😃
Hlybkr Ne yaparsak yapalım gelmek istemeyen bebiş gelmiyor analar da bebişlerinin keyfini bekliyor 😊 Biz de 39+4 olduk hiç bi belirti yok pazartesi gidecem doktora ne diycek merakla bekliyorum. İnşallah kendi sancımızla doğururuz