Merhaba bnmde ayın 17 Temmuz pazartesi günü kan tahlılı yaptırdım1.20 çıktı değer artmaz dendi fakat çarşamba günü tekrarladım 16.38 çıktı cuma günü öğleden sonra tekrar yaptırdım 72 çıktı akşam lekelenmek oldu pembemsı kan korktum acıle gıttım tekrar değere bakıldı düşme varmı yok mu dıye 77 çıktı sabah tekrar yaptılar 108 ama kahve rengı sıyah tarzda leke geldi tekrardan bulunduğum yerde kadın doğum yok ancak çarşamba gününe randevu alabıldım fakülteden sizce ne olabılır düşük olmaz degılmi çok korkuyorum