36+4. haftadayım dünden beri belim ve kasıklarım çok ağrıyor kasığıma alttan ağrı vuruyormuş gibi hissediyorum belimde de sol tarafım inanılmaz ağrıyor. Böyle olan var mı yani sizce doktora gitmeli miyim ilk hamileliğim olduğu için bilgisizim birazcıcık😇 ama alttan olan ağrı baskı gibi geceleri hiç uyuyamıyorum kaşıntıdan hiçbir kabarma kızarma yok ama deliler gibi kaşınıyorum artık zindan oldu hayat 🥹