Ebrardevin Merhaba kizlar , hamilelik döneminizde aranızda antibiyotik kullanan var mı? Sizde Bir sorun oldu mu? Doktorum dün bana antibiyotik ultracef verdi,idrar yolu enfeksiyonu için ama benim aklıma takıldı bebekte bir sorun olur mu diye
Daisy0000 Ebrardevin Augmentin kullanmıştım,3 ayrı doktora sordum zararı olur mu diye sorun olmaz hamileler kullanabilir bunu demişlerdi. Cok şükür bir problem yaşamadım
Bir-orhn Ebrardevin evet aynı şekilde idrar yolu enfeksiyonu için kullandım . Hamilelere özel içeriği olan zararsız antibiyotikler var. Doktorum gönül rahatlığıyla içebilirsin demişti . İçtim ve bir sorunla karşılaşmadım enfeksiyonun devam etmesi daha kötü
Mlina Ebrardevin vücuttaki enfeksiyon antibiyotikten saha çok zarar verir bebeğe diyorlar. Bende idrar yolu enfeksiyonuyla mücadele ettim gebelik öncesi çok antibiyotik kullandım ve bırakmak istedim. dr um da zaten fazla antibiyotik belli zamn sonra bağışıklık kazanır etki etmez çok su iç dedi. Şimdi bol su ile rahatladım. Şimdi de 20lik diş ağrısı çekiyorum dün dişçim antibiyotik verdi doktoruma sordum kullan dedi ama içime hiç sinmiyor 😬
Tgcmrt48 Ebrardevin merhaba bende kullandım kanda enfeksiyon değerim yükselmiş 1 hafta kullandım bitti
Ebrardevin Daisy0000 bu üçüncü gebeliğim ilk defa antibiyotik kullanıyorum,aklıma takıldı inşaallah dediğiniz gibi sorun olmaz
WiseMom 2 kez Augmentine kullandım hem aile hekimimden hem kadın doğum doktorumdan onay ile. Hamilelikte en masum antibiyotik penisilin grubu antibiyotik o açıdan ben çok korkmadan kullandım. Sorun oldu mu derseniz de gebelik zehirlenmesi yaşadım bebeğimde gelişim geriliği oldu ama sebebi olarak antibiyotik gösterilmedi göstereni de duymadım. Çoğu kişi de sorun yaşamıyor.