Ranakzrn kızlar şuan 35+4 haftalığız haftaya falan ağdaya gideyim diyorum ama bazı yazılar gördüm dogumu tetiklediği hakkında varmı bilgisi olan yaşayan bir korku sardı beni ya
aysenr9918 Ranakzrn Gebelikten önce epilasyona gidiyordum gebelikten sonra mecbur ağdaya gitmeye başladım bence sorun olmaz kendini çok sıkmıyorsan kasmıyorsan bir şey olmaz diye düşünüyorum ben şahsen devam edicem çok şüphe ediyorsan doktorunla görüş
Hatice-6363 Ranakzrn merhaba bende korkuyordum doktoruma sordum hiç bir sakıncası yok dedi Ama yinede siz doktorunuza danışın
Sedaseriner Ranakzrn ilk gebeligimde doğuma kadar gittim. şimdi 34 haftalığiz devam ediyorum hiç bi sıkıntısını gormedim
Tgcmrt48 Ranakzrn bence hiç bir bağlantısı yok ben oğlumda son güne kadar gittim ne açılmam oldu ne ağrım oldu ne sancım sezeryan oldum şimdi tekrar gebeyim her ay yaptırıyorum 36+1🌸