Fatmabatikan Kızlar bebeğim 40 günlük oldu gaz sancısı var karnı şişti önerisi olan var mı ne yapmalıyım
Agg0207 Fatmabatikan sap simplex yada bakso bağırsak düzenleyici damla kesinlikle.yedigin yemeklere hep kimyon at rezene çayı iç canım gün içinde
Cnsbzkrt Fatmabatikan benim annemler yegenime sadece ayak topuklarına masajla elma yag sürüyordu kolik bir bebekti böyle böyle rahatlattılar tabi sen doktora da danısabilirsin canım gecmiş olsun
Fatmabatikan Düzenli olarak bir çay kaşığı kimyon yiyorum hergün rezene çayı da içiyorum bio gayma olan damlayıda kullanıyoruz ama etki etmedi sanki damla kabızlık yaptı gibi