Masal-10 Kızlar merhaba 14.haftadayız kontrolden çıktım Sanki bebeğin böbreği büyük gibi dedi doktor İlerleyen zamanlarda takip edicez dedi Yaşayan var mı 😥 Ne sıkıntı oluyor 😞