Gulbayann 39+6 olduk ama çocuğumun hala gelmeye niyeti yok kızlar bugün acilden nst çektiricem doktorum haftasonu nst çektir dedi bakalım neler bekliyor beni
Anonim3447 Gulbayann son 4 pazartesi gününe kadar kendi doğmazsa salı yatış yapacaklar önce suni sancı verecekler olmazsa sezeryan
Surprizbebek1 Gulbayann Normalde aynıydık ama 2 gün önce doğduk şükürler olsun 🥰 Şimdi yanıbaşımda mışıl mışıl uyuyor maşallah 😍🐣 darısı tüm bekleyenlere bir avazda kolaylıkla sağlıkla nasip olsun inşallah 🥰
Gulbayann Surprizbebek1 ya çok sevindim Rabbim uzun ömürler versin benimde yarışın yapıldı bekliyorum öyle 😍
ozerturksule Gulbayann eveet heyecan korku bir arada, sizin nasıl geçiyor süreç haftasonu nstniz nasıl çıktı
Gulbayann ozerturksule doğurdummm, nst normaldi ama rahimde yumuşama olduğu için yatış verdi doktor pazar sabahı kontrol ederken doktor muayenede suyum geldi doğumhaneye aldılar ve doğurdum 😊