Neslihankrhmt 20 haftalık düşük yaptım suni sancıyla 3 gün önce, dünden beri göğüslerim şiş ağrıyordu demin birkaç damla süt gelmiş Dr gelmez diyip ilaç vermemişti, kendiliğinden geçer mi siz ilaç olarak ne kullandiniz
Aise44 Neslihankrhmt dolorex vermesi lazımdı ne tuhaf doktorlar var. Acımıza mı yanalım sonrasındaki ihmale mi
realbabies Neslihankrhmt sonrasında gögüslerini sıkıca sarmaları gerekti süt gelmemesi için ve dostinex kullanmalısn en az bir hafta
Neslihankrhmt realbabies Aise44 Gelmez dediler ama sabah fark ettim sıkmadım kendiliğinden gelmiş,eczaneye gidip istesem gerir herhalde sonra sıkıntı olur diye korktum enfeksiyon filan olanlar varmış
realbabies Neslihankrhmt benimde gelmişti gögsüm ağrıyor diye sargıyı çıkarmıştım sonra hiç çıkarmadan hep taktım eşarpla ya da bandajla sıkabilirsin çok faydası olur ilaçla da bir haftaya tamamen biter yoksa ağrı yapıyor süt evet eczaneden reçetesiz alabilirsin