skorhan Tüp bebek ile hamile kaldım 5haftalık hamıleyım kanamam oldu bebek kesesınle duruyor kanama neden olur koraspirin ve oksapar kullanıyorum doktor onlardan kaynaklı dedi smdı kanama durdu
dudaktan_kalbe25 skorhan bnmde gelmisti ince bir nokta kadar kan bana göbekten prosgetan dex ignesi verdi devlet karsılamıyor bunu 450 fln 10 haftalık oldum hala onu kullanıyorum ignede bi haftalık bitince tekrar alıyorum ama 12. Haftada bnce kesecek.
Sekerr skorhan ben de 7+2 deyim hala kahve pembe lekelenme oluyor dün kontrolüm vardı kanama alanı varmış iğne ve ilaçlara devam bol istirahat et dedi doktorum 5haftalıkken aspirini bıraktırmıştı kana olunca
Elif__oztrk skorhan 8. Haftada epocrin kan sulandırıcıya başladım 4. Gününde bacaklarımdan aşağıya akacak derecede 2 kez kanamam oldu çok şükür bebek gayet iyi durumda . Kan sulandırıcıdan kaynaklı olduğunu söylediler ve o gün kullanmayı bıraktım doktorumun isteği üzerine
Omerkazim skorhan korkma canim benimde 5+4 te oldu bide 12 haftalikken oldu .en son olan kanamam.da birden bosaldi resmen bacaklarimdan akti avuc avuc pihti dusurdum.1 gun hastanede kaldim.proluton depot vurundum kesti hemn.benim doktorumda tup bebekte normal kanamalar dedi oyle boyle allahin izniyle gececek hamilelik korkma dedi.inslh oyle olur yuregim.agzinda artik.bende oksapar kullaniyorum kanama olunca kestik sonra tekrar baskadik
dudaktan_kalbe25 skorhan her doktor bir deil iste. Bana direk onu verdi ama bnm daha gelmedi yani suan da gelmemesi icin devam ediyorum zaten
Dneglr Canım hayırlı olsun tüp bebekde kacıncı denemede pozitifi gördün yasın kac ve kacıncı gün embriyosuydu
Sekerr skorhan oksapar ı hala kullanıyorum ilki yerleşme kanamasıydı şuanki galiba rahim büyüdüğü için içinde oluşan bi kanama uzanıp ayaklarına yastık koyunca geçiyor. Bide ben Sağlık ocağı uzakta yürüyerek gidip geldim ertesi gün lekelenmem oldu.
gzde88 Merhaba ben 12. Haftadayim benimki de tüp bebek , kanama olması normal diyor doktorlar çok fazla ve pihtili olmadığı sürece , benim de hafif pembemsi olmuştu 10. Haftada , bazılarında ise sürekli kanama oluyor , içinizi ferah tutun
Nazooo- Benimde 6. Hafta da olmuştu kanama lekelenme kan sulandırıcı bıraktım. Progestan dozunu arttırdık. İçini ferah tut korkma bişey olmaz Allahın izniyle
skorhan Dneglr inş hayırlı habeerı alırsın sende oldu 6.gunde yerleşme kanmam oldu oda cok az nokta seklınde
skorhan Omerkazim kanı anladmda pıhtı gelmesi cok korkutucu değilmi pıhtıyı gorunce dedım kesın dustu ama cok sukur bebegm ıyı allhtan oksapar ıgneden olmus
Omerkazim skorhan bende oyle oldum.cnm.bir kerede dusuk yapmistim ikizlere ayni ondada boyle olmustu.dedim gitti gine ama.cok sukur bi sknti yok.simdilik.