39+3 olduk son 4 günümüz kaldı, normal doğum istiyorum dün kontrolüm vardı açılmam yokmuş Salı günü kontrole gideceğim açılma olmazsa sen karar ver istersen sezeryen istersen bekleriz normal doğumu dedi kararsızım siz olsanız ne yaparsınız ve başına gelenler ne yaptı 😍 Açılma olması için tavsiyeleriniz neler