Scldgtkn 8.haftamda başladı öyle şiddetliydiki 15 e kadar aralıksız sürdü... tamda yaz sıcaklarına denk gelmişti... ilaç kullanmadım hiçbirşryin tam olarak iyi geleceğine inanmıyorum çünkü artı koku hassasiyeti ve ağzımda garip bir tat oldu 37.haftadayım doğuracağım hala evi havalandırıyorum parfüme deterjan kokusuna tahammülüm yok ...ağzımın içi çok kötü.... arada rahat ettiğim zamanlar oldumu evet ama asla eskisi gibi değil... yazın sıcaklarında bulantı dahada çekilmez oluyor... Allah yardımcın olsun... kendine iyi gelen şeyleri yine kendin buluyorsun bana leblebi dediler hiç işe yaramadı ...ama sabret geçecek