Yazmelegi_ Tugceinciuak sadece çikolata yaptırdım tül kese aldım içine tekli Türk kahvesi koydum çikolata koydum birde badem şekeri o sekilde vericem
3Tospikannesi Tugceinciuak Allah nasip ederse eşim 1′er tepsi tatlı yaptırıp dağıtacak hastaneye ayrı + komşulara ayrı + iş yerine götürmelik ayrı bir tepsi olacak birde eve gelince kurban kesecez 🥰 sağlıkla gelsinler minikler inşallah ❤
Hayat123456 İlk dogumumda şekerli magnet ve isimli çikolata yapmıştım yaninada çok yakınlarıma (30-40) kadar anahtarlık yapmıştım punchtan onu dağıttım. Şimdi 2. Dogumumda magnet kolonya cikolata yapıcam kolonyalari kendim yapıcam yine aldım bütün malzemelerini
babyandmomyy ben mumluk yaptırdım üstüne isim falan da yazdırmadım insanlar öyle oldu mu çoğu genelde atıyor özellikle magnet falan :(
MaviJournal Sadece mum hediye edicem. Pembe. Küçük kutulara koyup kurdele-çiçekle süsledim. İsimli etiket yaptırıyorum. O kadar. Başka birşey yapmicam.