Iscn G12s_18 ayyy yok ınan ki geçmiyor takılı kaldım sankı 😒 keşke 37 de fln olsamda doğuma gitsem yarın fln😂😂
Muhkub60 29 dan bildiriyorum bel kasık sırt vajina ağrısı hepsi var. Önceden de olurdu 2 3 gün geçerdi bu sefer inat etti sürünüyorum. 3. Tiremster de betermiş. Hemn kendini belli etti
Iscn Muhkub60 en zor dönem bana göre ya gebelikte son aylar mahfediyor insanı ilk oğlumda aynı aylarda gebe kaldım tum sıcagı çektim 2. De aynı aya denk getirmem dedim kısmet ya bire bir aynı aylar doğumum gebe kalma tarıhlerim 😂😂🤣