Kızlar doğum yapalı 26 gün oldu. Sezeryan oldum şuana kadar hiç bişey yoktu ama 2 3 gündür dikiş yerinin hemen bı parmak bile değil üst tarafında ağrı hafif şişlik ve morarti var.henuz doktora gitmedim randevum var.interntte olabilir diyor ama başına gelen var mı. En azından doktora gidene kadar içim ferahlasin. İç dikişlerim falan patladı desem çoktan kaynamistir bile neden oldu anlamadim