Tüp bebek tedavisine başladık 1 hafta önce 24yumurtadan 14 sağlıklıydı 8embriyo oluşmuş 5. Güne sadece 3 yumurta kalmış 3ünü de bir dondurmuşlar. Yani benim tek şansım kalmış. Bu böyle mi oluyor ya sinirlerim bozuldu yaptırdığım merkez mi böyle yani? 2AaA bir tane de BB