1palyaco ilk bebeğinmi 7 haftalık kaybetmiştim kalbî durmuştu hiç bir test yaptirmamistim kürtajdan 2 ay sonra ilk oğluma hamile kalmıştım 32 haftaya kadar kan sulandırıcı hap kullanmistim 38 haftada anne karnında kalbî durmuştu oğlumun ölü doğum yapmıştim ölü doğum sonrası araştırma hastanesine gittim genetik test pıhtılaşma testi bağışıklık testi yapılmıştı bir sorun çıkmamışti sezaryenden 6 ay sonra ikinci oğluma hamile kalmıştım doğuma kadar kan sulandırıcı iğne kullanmistim onu çok şükür doğurdum simdi iki yaşında tekrardan bebek istedik hamile kalmıştım da ama onu da kaybettim kan sulandırıcı iğne kullandığım halde 18 gün önce kürtaj oldum herşey nasıp kısmet vardır rabbimin bir bildiği inşallah bundan sonra herşey güzel olur 🤲