1palyaco hem kromozom analizi yaptırdım hem kan pıhtılaşma (trambofoli) testini.
Eşimde de bende de kromozom bozukluğu çıkmadı çok şükür ama kan pıhtılaşması var 6 gene bakılıyor. Bende 4 gende heterizigot bir gende homozigot var. Sabah akşam iğne kullanıyorum. Önceden kalp atışını duyunca başlamıştım. Ama kalbi durdu. Şimdi gebe olduğumu öğrenir öğrenmez başladım. Ve coraspin de kullanıyorum.
Öncesinde 3 kaybım var
İlk bebeğim hastaydı ölü doğum yaptım.
İkinci gebeliğim düşük
Üçüncü gebeliğim kalp durması.
Şu an 26 haftalık hamileyim çok şükür bi sıkıntı yok.
Size de mutlaka yaptırmanızı tavsiye ederim
Devletin araştırma hastaneleri yapıyor. Bir düşük bir kalp durmam var deyin. Yoksa yapmazlar. Sonucu 1 aydan az hemen çıktı benim. İkisini bir vermiştim zaten.