23-27 arası çok fazla hareketliydi ama 27-28 de biraz duruldu .. doktorum günde 10 -15 hareket hissetsen yeter dedi .. dört üstü yatınca 2-3 saatte bir biraz oynayıp uyuyor… bu dönem artık uyku düzeni oluştu önceden uyku düzenleri olmuyordu… ama 2-3 saatten çok zamanda hissetmiyorsan (ben bazen kendim uyandırıyorum ) bi doktora sor