Busraakay_26 glsmhmt4719 fıtıktır o kendiliğinden geçer doktor bize de fıtık dedi hiçbirşey yapmıyorum geçer dediği için
Busraakay_26 glsmhmt4719 ama büyükler para bağla diyorlar ben yapmadım ama yapan çoğu anne varmış internette okudum sen istersen yapabilirsin
Anne_2cocugu glsmhmt4719 para bağlanilinca geçiyor gorumcemin kızıda öyleydi para ile bağladılar geçti bı sure sonra