Kızlar eşimin sperm sorunu için aşılama yapıyoruz.. benim bütün degerlerim herseyim normal… dün adetimin 3. Günü gittik.. gonal f ignesine basladım.. haftaya cumaya kadar 75lik dozla kendime yapıcam igneyi…galiba cumadan sonrada aşılama yapıcak doktor.. şuan benim durumumda olan arkadaşlar varsa yazabilir mi.. cok heycanlıyım