34 haftalık doğdu bebeğim kuveze girmedi . Çok küçüktü zayıftı psikolojik olarak insan biraz kötü oluyor ilk 1 hafta hala kendini karnımda hissediyordu hiç uyanmiyordu zorla uyandiriyordum emzirmek için meme ucumda yoktu gucude yoktu fazla aç kalıyordu sarardı bende mama verdim yine emziriyordum ama mama daha fazla verdim göğüs ucumda sknti vardı işte eğer senin öyle değilse saatte 1 emzir kuveze girmese çabuk toparlanır