sevaldqn1 Nazlı kızım için isim arayışına girdikk artık çok şükür biraz geç öğrensekte aklımızda iki isim var kararsızız eşimle🥹 siz ne koyardınız yada ne koydunuz? Ve hangi isim daha güzel gökçe mi Defne mi?🫶
Sagliklagelkucugum sevaldqn1 ikisi de kulaga hoş gelen isimler ama defne ismi çok sıradanlaştı en azından bu platformda çok fazla duyuyorum gökçe daha kuvvetli enerjisi yüksek bir isim bence
edadm sevaldqn1 aklınıza gelebilecek her ismi düşünüp eleyip en son duruya karar verdik, değişmezse şimdilik duru 🤭
sevaldqn1 Bskaysy benim de içimden tamamennn defne geçiyor cinsiyetini öğrenmeden önce içimden geçiyordu zaten öğrendim daha çok ısındım🥹
Giz15 Benimde seçtiğim isimler defne,güneş,cemreydi eşim Gökçe istemişti diğerleri etrafımızda çok var Gökçe ismini kimsede duymadığım için gökçe koyacağız 💕
Sitare21 Çevremde tanıdığım Gökçe isimliler daha sosyal ,konuşkan ve aktifler.Defneler ise biraz daha sessiz ve nazlilar.Genellestirmiyorum benim gözlemledim bu hangisi olursa olsun içinize sineni koyun.