Tubaserce Kızlar Kütahya tavşanlı da önerebileceğiniz doktor var mı 2. Kez sezeryan olacağım buralara yabancıyım doğumuma da az kaldı doğum yapıp memnun kalan ?
Nurdan1604 Tubaserce orda doğum yapmadım ama sık sık duyduğum doktor Osman Karaçin bence siz de memnun kalırsınız 😊
Tubaserce 1Sultanaktas emette yaşıyorum burada doğum olmuyor o nedenle doğum için başka bir yere gitmem gerek yoksa doktorumdan memnunum 😞
Nurdan1604 Tubaserce tavşanlıda tek hastane var canım ☺️ Mustafa kalemli ☺️ bende emetteyim bu arada ama ben Kütahya’da doğum yaptım ☺️
Nurdan1604 Tubaserce ben Kütahya’da Anadolu hastanesinde Kuthan beyde sezeryan oldum 12 haziranda ☺️ çok aşırı memnunum süper geçti doğumum tavsiye ederim 🩷
Tubaserce Nurdan1604 bende Yasin bıyığa gittim cuma günü hastaneden memnun kaldınız o zaman bende o hastaneyi düşünüyordum da 🤗 bebeğinizi sağlıkla büyütün inşallah
Nurdan1604 Tubaserce çok memnun kaldım ameliyathane ekibi süperdi her biri mükemmel insanlar süper geçti sezeryanım umarım sizinki de güzel geçer 🩷 teşekkür ederim
Tubaserce Nurdan1604 inşallah teşekkür ederimmm emete dönüşte zorlandınız mı araba ile ondan da korkuyorum dikişler açısından 😕
Tubaserce Nurdan1604 benim 2. Sezeryan olacak diğer bebeğim de bana çok düşkün o yüzden çok korkuyorum 😔