Dvjllrvnk Değerim 21916 çıktı sizce gebelik varmı herkes var diyo ama ben inanamıyorum çok değişik bir his
Mervs Dvjllrvnk evet var hayırlı olsun hem baya yüksek acaba üzerine adetmi gördünüz yada çogul gebelik olabilir 😊
naz_ozz Dvjllrvnk tabikii var bende ilk kan verdiğimde 20 binlerdeydi doktora gittik 5+3 gün hamileydim şimdi 34+4 olduk hayırlı olsun inşallah sizinde🫶🏻🧿
Rukiyeaktay Dvjllrvnk olmaz mı 😅 ikinci oğlumda 24442 çıkmıştı 5 haftalık gebeydim ☺ hayırlı olsun canım 🙏☺