Guler9 36+5 kasılmalarım var ama hastane bizi geri gönderdi 5 dakikada bir olunca gelin diye ilk gebeligim korkuyorum 😥
Nurasya Guler9 korkma hiç sakin ol kendini takip et gezin evin içinde iyi geliyor rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Guler9 Nurasya çok teşekkür ederim inşallah sakin kalmaya çalışıyorum siz doğum yaptınız mı daha önce ne zaman gelir kızım sizce☺️
Nurasya Guler9 evet 3 çocuğum var Allah nasip ederse ikisi normal biri sezeryan ilk kızım hastaneye yatınca 5 saatte geldi ikici doğumda 3 4 saatte ama onda sancıyı evde çektim hastaneye gidince 7 cmdi açılmam
Mutluemos Guler9 o duayı oku Allahin izniyle çok ama çok iyi geliyor kesi anında bile hissetmedim o kadar tesirli
Guler9 Nurasya masallah Rabbim hepsine güzel ömürler versin darısı başıma inşallah güzel bir doğum yaparım 🥰